Online Marketing in de bouw

Contact

Foto gemaakt door Paul Diersen

Sascha Murk (1973) werkt sinds 2009 als zelfstandig marketing- en communicatieadviseur in de bouw-, installatie- en vastgoedsector. Ze heeft meer dan 18 jaar marketingervaring bij technisch georiënteerde bedrijven. Ze werkt op interim basis om communicatiemanagers tijdelijk te vervangen of te ondersteunen. Daarnaast adviseert en helpt ze bedrijven bij hun (her)positionering en geeft ze in-company trainingen voor de effectieve inzet van LinkedIn. Naast het boek Online marketing in de bouw schreef ze samen met Inge Sijpkens het boek Bouwen aan een sterk werkgeversmerk. Werf& schreef eind 2020 over dit boek: “Dit boek is zó dik, zó veelomvattend en zó boordevol (42!) aansprekende Nederlandse cases dat we het best willen bombarderen tot hét boek om te lezen de komende tijd.”

T: 06-45150577 – E: info@saschamurk.nl – I: www.saschamurk.nl

Inge Sijpkens (1979) werkt sinds 2009 als zelfstandig marketing- en communicatieadviseur voor de bouw-, installatie- en vastgoedbranche. Ze helpt organisaties om hun onderscheidend vermogen helder naar voren te brengen, beter vindbaar te worden voor potentiële klanten en medewerkers en langdurige en waardevolle relaties op te bouwen. Het doel: meer tevreden medewerkers en klanten, een blijvend succesvolle organisatie. Samen met Sascha Murk schreef ze naast het boek Online marketing in de bouw het boek Bouwen aan een sterk werkgeversmerk (2020), dat door Werf& werd omschreven als hét boek om te lezen de komende tijd.

T: 06-18681164 – inge@ingesijpkens.nl – I: www.ingesijpkens.nl